IV.
Українці - молода, пасіонарна нація, яка не досягла ще свого найвищого злету. Життя владно вимагає розв'язання по-справжньому доленосного завдання: перетворення України у ХХІ столітті на новий цивілізаційний центр.. Надавши імпульс, надихнувши сенс у життя й діяльність людей, українська ідея забезпечить розвиток вітчизняного виробництва, а отже, - і зростання добробуту.
Першим кроком має стати загальнонародна кампанія: купувати передусім вітчизняні товари. Примусити до цього неможливо. Поряд із проблемою якості треба відродити кредо українських кооператорів початку століття: "свій до свого по своє".
І сьогодні в Україні існує реальна рушійна сила, здатна забезпечити прискорений розвиток. Це "покоління рубежу", покоління нової еліти, нових типів діяльності. Його представники - це ті, хто за складних перехідних умов системної трансформації успішно створює ефективні виробництва, застосовуючи нові технології і методи управління. Це ті, хто в Україні, практично на порожньому місці, засновував "острівці" сучасного виробництва, корпорації, комерційні банки, ринкову інфраструктуру, маркетинг, менеджмент, засоби масової інформації, рекламу. До цих людей, котрі особисто вже стали економічно незалежними, прийшло розуміння, що краще жити в сильній, багатій і незалежній країні, ніж у залежній і злиденній. Вони усвідомлюють, що успіх українських товарів і торгових марок - це їхній успіх. Їм не байдужі проблеми й негаразди всього народу України, її національні інтереси, бо вони патріоти, націоналісти (у позитивному сенсі), вони розуміють, що Батьківщину, як і матір, не вибирають.
Коли в Україну почнуть емігрувати молоді й талановиті люди з інших країн, приваблені новими українськими цінностями, можливістю жити і працювати в країні, яка швидко розвивається і багатіє, можна буде стверджувати, що другий етап здійснення "української мрії" успішно завершений.
Це вимагає невтомної праці, поту, зусиль і, головне, ясного розуміння реальних завдань і політичної волі керівництва.
Початок Частина I Частина II Частина III Частина IV Частина V
|